tiistai 10. elokuuta 2010

Uudet Alkusamat vanhaan Blogiin

Morjes!

Aloitetaas ihan alusta koko höskä. Kuka olen mmm…. Miten sitä nyt kuvailla nuorimieshenkilö joka asuu ja toivottavasti tulevaisuudessakin elää maalla. Harrastan ammuntaa, kerään kaikkea EDC kamaa: veitsiä, lamppuja, laukkuja, reppuja, ylijäämää. Teen itse kydex tuppia ja koteloita veitsille, lampuille, lippaille. Nyt viimeisen vuoden aikana on kuvioihin tullut paracord punotukset eli siis punon paracord-narusta rannekkeita, avainketjuja, grippejä kahvoihin yms…

Kuulun kategoriaan ihmisistä, joka ei melkein ikinä ole tyytyväinen tuotteeseen jonka ostan. Minulla on yleensä pakottava tarve kustomoida tavarani MINULLE sopivaksi. Hyvänä esimerkkinä teen veitsiin (lähes aina) uuden teroituskulman, uuden tupen ja punouksen perään. Kaverini ja tyttöystäväni sanovat minua "pieneksi" perfektionistiksi, mutta itse en näe sitä.

Miksi aloittaa tämä blogi parin vuoden tauonjälkeen. Yksinkertaisesti se, että nyt näen itseni nyt valmiina, kirjoittamaan ja näkemään vaivaa Blogin eteen. En itseni mielestä omista minkäänlaisia kirjoituslahjoja. Olen aina ollut paska aineitten ja koulutöiden kirjoittamisessa, mutta uskon että pystyn tarjoamaan suomalaisille ihmisille kunnollisia tekstiä, joka toivottavasti vaikuttaa heidän ostoksiinsa, sekä että he saavat rahoillensa vastinetta.

Suomi on siitä kiinnostava maa valuutan, kunnollisten kauppojen (KILPAILUN) puuttuvuuden ansioista, että kaikki tuotteet maksavat vähintään 20 - 40% enemmän kuin Aamerikssa. Puhutaan nyt veitsistä, laukut/reput, taskulamput siis yleensäkin kaikki minua liikuttavat asiat.

Blogi ei todellakaan ainoastaan tule olemaan pelkkiä veitsiä vaikka silloin muinoin lupasinkin, veitset ovat tällä hetkellä ja aina olleet suurin intohimoni, mutta arvostelen yleisesti EDC/Survival tuotteita. Saattaa kuulostaa vähän massalta mutta hei! Kirjoitan asioista jotka liikuttavat minua. Tarkoituksena olisi myös tehdä, (tai ainakin koettaa) kirjoittaa muutama vaate-arvostelukin.

BlindRage1810
10.8.2010

Ei kommentteja: